Fiber altyapı başvurusu nasıl yapılır

Ziyaretçi. Türk Telekom kullanacaksanız bölgenizdeki müdürlüğüne başvurmanız gerekiyor. Superonline da ise, arayarak başvuruda bulunabilirsiniz.Jan 31, 2017

Fiber altyapı başvurusu nereden yapılır?

Altyapı fiber internet ülkemizde henüz gelişme aşamasında bulunmaktadır, fiber internet kullanmak isteyen kişiler Türk Telekom üzerinden Fiber internet başvuru dilekçesi ile alt yapı başvurusu yapabilirler.

Altyapı sorunu için nereye başvurulur?

Farklı olarak BTK resmi web sayfasından veya E-Devlet üzerinden altyapı talebinde bulunabilirsiniz.

Altyapı yok nasıl internet alabilirim?

Altyapı olmayan yerde internet mümkün mü? Altyapı olmayan yerde internet 2020 – 2021 için tek seçenek 4.5G seçeneğidir. Evinizde, telefonunuzdan rahatlıkla 4.5G internet kullanabiliyorsanız, bu hizmeti de kullanabilirsiniz. Size, içerisinde sim kart olan bir modem verilir, modem sadece fişe takılarak internet sağlanır.

Fiber altyapı ne zaman gelecek?

Türkiye'nin Her Yerine Fiber İnternetin Geleceği Tarih Resmi Olarak Açıklandı Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Ömer Fatih Sayan, bu yıl sonuna kadar Türkiye'deki tüm mahallelerin yüzde 90'ına fiber internet geleceğini, 2023'te ise yüzde 100 fiber internete ulaşılacağını söyledi.

Altyapıya nasıl gidilir?

Spora küçük yaşta başlamayı isteyen çocuk ya da gençler, altyapı takımlarına girmek için belirli seçmelerden geçmek zorundadırlar. Bu seçmelerde takıma alınacak oyuncunun becerileri test edilir. Gerekli beceri ve koordinasyona sahip olduğu düşünülen oyuncu altyapı takımına seçilerek eğitimlerine, antrenmanlara başlar.

Boş port yok sorunu nasıl çözülür?

Kullanıcıların boş port yok sorununa yapabilecekleri;

  1. Turk Telekom müdürlüklerine giderek port yok sorunu yaşadığınızı ve interenete bağlanamadığınızı söyleyerek dilekçe vermek.
  2. Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu (BTK) şikayet oluşturarak sorununuzu yazmak.
  3. 444 1 444 sıkça arayarak şikayetinizi belirtmek.

Türk Telekom altyapı şikayetleri nereye yapılır?

Türk Telekom Altyapı Hasar İhbar Hattı “08003140003” numarası ile kullanıma açılmıştır. Bu hat üzerinden sadece Türk Telekom altyapısında meydana gelen hasarlar bildirilebilecek olup, diğer istek ve şikayetleriniz için İletişim kısmında yer alan bilgilerden ulaşım sağlayabilirsiniz.